Isuzu2016-12-01T07:51:23+00:00

Nye biler fra Isuzu

Velkommen til utstillingen av de nye bilmodellene fra Isuzu. Ønsker du å prøvekjøre er det fint om du avtaler tidspunkt. Ta kontakt med Tage Voldheim (tlf  611 36 312 /mobil 911 27 501)  Helge Jørgesen (tlf 611 36 311 / mob 414 69 457) eller Bjørn Wiggo Engskog Olsen (tlf 611 36 315  / mob 970 75 724) for ytterligere informasjon og prøvekjøring. Be gjerne om et tilbud på finansiering.

Isuzu Pick Up

Tøff arbeidshest med mye ekstrautstyr inkludert
Nye Isuzu D-Max har et sporty og eksklusivt design og en Isuzu arbeidsmaskins DNA. Med 3,5 tonn tilhengervekt, opptil ett tonn lastekapasitet og firehjulstrekk er det ikke mye denne bilen ikke klarer.

Bilen leveres med  en 2,5 l Common Rail diesel på 163 HK og 400 Nm.  Drivstoffbruk og utslipp er i toppklassen takket være en topp moderne dieselmotor. På de fleste modeller kan du velge mellom 5 trinns manuelt girkasse eller automat.  Tillatt tilhengervekten er på hele 3500 kg.
Selv om Nye Isuzu D-Max har et sporty og eksklusivt design, er det viktig å ikke glemme at bilen faktisk har en Isuzu arbeidsmaskin DNA. Bilen er bygget like mye for hard arbeid som den er bygget for lange kjøreturer. Med 3,5 tonn hengervekt, ett tonn lastekapasitet og firehjulstrekk er det ikke mye denne bilen ikke klarer. Tung last, bakker eller røft terreng – nye Isuzu D-Max tar de på strak arm.
Om du sitter bak rattet, i passasjersetet eller i baksetet er du hele tiden omgitt av komfort i superklassen. I Nye Isuzu-D-Max er kabinen lenger og høyere – dette gir naturlig nok bedre plass til ben og hode for alle passasjerene. Nye og bredere dører med håndtak på A-pillarene gjør inn- og utstigning enda enklere. Ergonomiske seter i luksusklassen gir deg  den komforten og støtten du skal ha under både korte og lange kjøredistanser. Alt er tenkt på i den Nye Isuzu D-Max.
Sikker!
Med doble front-, side- og ”gardin”-aribager, en energiabsorberende front og en helt ny kabinstruktur er det ingen tvil om at Isuzu tar sikkerhet på alvor. Nye Isuzu D-Max flommer over av kraft, holdbarhet og sikkerhetsfunksjoner. Listen er lang, men noen av sikkerhetsfunksjonene er ESC (electronic stability control), TCS (traction control system) og ABS med bremseassistanse (BA). Nye Isuzu D-Max håndterer forholdene slik du forventer.
Det er ikke enkelt å balansere miljø med en hardt arbeidende Pick-Up, men Nye Isuzu D-Max har klart dette. Klasseledende aerodynamikk gjør at denne bilen er meget drivstoffgjerrig og med lavt CO2-utslipp. Dette kombinert med meget gode kjøreegenskaper gjør Nye Isuzu D-Max til en komplett arbeidskollega eller familiebil – Isuzu har nå satt en ny standard i Pick-Up segmentet
Det meste du trenger av ekstrautstyr er standard i en Isuzu. Bilen har radio med CD/Bluetooth og 6 høytalere, et effektivt klimaanlegg, 17” aluminiumsfelger, ABS/EDB/ESC, Airbag – 6 stykker, High grade stoff interiør, Cruisecontroll, høyderegulerbart førersete,  prosjektor lys, tåkelys, kjørelys, LED Baklys, skvettlapper og varme i setene.
Med skjult bakdør (hidden door) tilbyr denne utgaven en genial løsning. Vi har bevart det store lasteplanet, samtidig som du har tilgang til oppvarmet varerom bak førersetene. Nå tilbyr vi også Exclusive-pakke på denne utgaven. Fåes selvfølgelig også med automatgir.

Dette er vår bestselger! Stort innvendig varerom hvor man kan oppbevare alt fra arbeidsverktøy, fritidsutstyr eller hundebur. Kombinasjonen Double Cab, Exclusive pakke og automatgir gjør at man får mye for pengene, noe Vi Menn Top Gear (test April 2014) trakk frem under sin store pick-up test.

Trooper

Lukket og tørr lasteplan
Trooper Edition har vært svært populær siden lansering i 2009. Med hard-top og bedliner inkludert er du sikret at last og verktøy ligger trygt og tørt. Trooper Edition kan leveres med automatgir og du kan velg mellom Extended Cab eller Double Cab.

Bilen leveres med  en 2,5 l Common Rail diesel på 163 HK og 400 Nm.  Drivstoffbruk og utslipp er i toppklassen takket være en topp moderne dieselmotor. På de fleste modeller kan du velge mellom 5 trinns manuelt girkasse eller automat.  Tillatt tilhengervekten er på hele 3500 kg.
Selv om Nye Isuzu D-Max har et sporty og eksklusivt design, er det viktig å ikke glemme at bilen faktisk har en Isuzu arbeidsmaskin DNA. Bilen er bygget like mye for hard arbeid som den er bygget for lange kjøreturer. Med 3,5 tonn hengervekt, ett tonn lastekapasitet og firehjulstrekk er det ikke mye denne bilen ikke klarer. Tung last, bakker eller røft terreng – nye Isuzu D-Max tar de på strak arm.

I den aller siste og mest krevende kollisjonstesten i Euro NCAPs historie oppnådde S-Cross ikke bare 5 av 5 stjerner, men også den høyeste totalscoren for noen bil som selges i Norge.
Et nytt 4WD system som har fire valgalternativer for bedre ytelse og sikkerhet under svært varierende forhold.
Verdens første dobbelskyvende panoramasoltak. Et dobbelskyvende panoramasoltak som er det første i sitt slag og har et av de største åpningsarealene i denne klassen.
Pakken inneholder:

  • Sort skinn interiør
  • El. panoramasoltak
  • Bi Xenon lys med lyktespylere
  • Navigasjon
  • Bluetooth system
  • Ryggekamera
  • LED kjørelys
  • Parkeringssensor foran og bak
  • DAB+ radio med USB og 7 høytalere
  • 17″ aluminiumsfelger
  • Skinn multifunksjonsratt
  • 2-sone klimaanlegg
  • Cruisekontroll
  • Automatisk avblendbart innvendig speil
  • Tåkelys
  • Bakkestartassistanse
  • Regnsensor
  • Nøkkelfritt system og start
  • Mørke ruter
  • Sølv takrails

Magnum Edition

Magnum. En Pick Up som du legger merke til.
Dette er utgaven for deg som ønsker en “barsk” Pick Up. Magnum inkluderer både Mountain Top Roll Cover med veltebøyle, frontbøyle i krom, vindavvisersett og panserlist. Den kan leveres med automatgir, og du kan velge mellom Extended Cab eller Double Cab.

Bilen leveres med  en 2,5 l Common Rail diesel på 163 HK og 400 Nm.  Drivstoffbruk og utslipp er i toppklassen takket være en topp moderne dieselmotor. På de fleste modeller kan du velge mellom 5 trinns manuelt girkasse eller automat.  Tillatt tilhengervekten er på hele 3500 kg.
Selv om Nye Isuzu D-Max har et sporty og eksklusivt design, er det viktig å ikke glemme at bilen faktisk har en Isuzu arbeidsmaskin DNA. Bilen er bygget like mye for hard arbeid som den er bygget for lange kjøreturer. Med 3,5 tonn hengervekt, ett tonn lastekapasitet og firehjulstrekk er det ikke mye denne bilen ikke klarer. Tung last, bakker eller røft terreng – nye Isuzu D-Max tar de på strak arm.
Om du sitter bak rattet, i passasjersetet eller i baksetet er du hele tiden omgitt av komfort i superklassen. I Nye Isuzu-D-Max er kabinen lenger og høyere – dette gir naturlig nok bedre plass til ben og hode for alle passasjerene. Nye og bredere dører med håndtak på A-pillarene gjør inn- og utstigning enda enklere. Ergonomiske seter i luksusklassen gir deg  den komforten og støtten du skal ha under både korte og lange kjøredistanser. Alt er tenkt på i den Nye Isuzu D-Max.

Sikkerhet: med doble front-, side- og ”gardin”-aribager, en energiabsorberende front og en helt ny kabinstruktur er det ingen tvil om at Isuzu tar sikkerhet på alvor. Nye Isuzu D-Max flommer over av kraft, holdbarhet og sikkerhetsfunksjoner. Listen er lang, men noen av sikkerhetsfunksjonene er ESC (electronic stability control), TCS (traction control system) og ABS med bremseassistanse (BA). Nye Isuzu D-Max håndterer forholdene slik du forventer.

Det er ikke enkelt å balansere miljø med en hardt arbeidende Pick-Up, men Nye Isuzu D-Max har klart dette. Klasseledende aerodynamikk gjør at denne bilen er meget drivstoffgjerrig og med lavt CO2-utslipp. Dette kombinert med meget gode kjøreegenskaper gjør Nye Isuzu D-Max til en komplett arbeidskollega eller familiebil – Isuzu har nå satt en ny standard i Pick-Up segmentet
Det meste du trenger av ekstrautstyr er standard i en Isuzu. Bilen har radio med CD/Bluetooth og 6 høytalere, et effektivt klimaanlegg, 17” aluminiumsfelger, ABS/EDB/ESC, Airbag – 6 stykker, High grade stoff interiør, Cruisecontroll, høyderegulerbart førersete,  prosjektor lys, tåkelys, kjørelys, LED Baklys, skvettlapper og varme i setene.
Extended Cab
 Med skjult bakdør (hidden door) tilbyr denne utgaven en genial løsning. Vi har bevart det store lasteplanet, samtidig som du har tilgang til oppvarmet varerom bak førersetene. Nå tilbyr vi også Exclusive-pakke på denne utgaven. Fåes selvfølgelig også med automatgir.

Double Cab
 Dette er vår bestselger! Stort innvendig varerom hvor man kan oppbevare alt fra arbeidsverktøy, fritidsutstyr eller hundebur. Kombinasjonen Double Cab, Exclusive pakke og automatgir gjør at man får mye for pengene, noe Vi Menn Top Gear (test April 2014) trakk frem under sin store pick-up test.

Black Edition

Isuzu har gleden av å presentere kjempenyheten Black Edition.

Nå har du en unik mulighet til å sikre seg en helt spesiell Isuzu Pick-Up. Velg mellom Black Edition Original, Offroad eller Black Magnum. Sistnevnte utgave er basert på suksessen Isuzu Magnum, og det til en meget gunstig pris.  Black Edition leveres kun i Double Cab med Automatgir.

BLACK EDITION ORIGINAL
Standard bil med mørke eksteriør og interiør detaljer, samt takrails. Inkludert mørk grill, mørke takrails, mørke felger, mørke speiler og sorte interiør detaljer. Denne utgaven kan fint leveres tilpasset deres behov, for eksempel med hard top. Behov for ADR-godkjent bil, dette kan leveres ferdig godkjent fra ombygger.

BLACK EDITION OFFROAD
Black Edition Original + mørke takrails, frontbøyle og veltebøyle.

BLACK EDITION MAGNUM
«All inclusive» basert på salgsuksessen Isuzu Magnum. Inkludert mørk grill, mørke felger, mørkespeiler, sorte interiør detaljer, mørke takrails, mørk frontbøyle, svart Mountain Cover med Sport Bar, vindavvisersett og panserlist. Hva med en Isuzu Black Edition Magnum som Arctic Trucks?

TO EKSTRIØRFARGER
Velg mellom sort metallic eller perlehvit metallic.

Bilen leveres med  en 2,5 l Common Rail diesel på 163 HK og 400 Nm.  Drivstoffbruk og utslipp er i toppklassen takket være en topp moderne dieselmotor. På de fleste modeller kan du velge mellom 5 trinns manuelt girkasse eller automat.  Tillatt tilhengervekten er på hele 3500 kg.

Selv om Nye Isuzu D-Max har et sporty og eksklusivt design, er det viktig å ikke glemme at bilen faktisk har en Isuzu arbeidsmaskin DNA. Bilen er bygget like mye for hard arbeid som den er bygget for lange kjøreturer. Med 3,5 tonn hengervekt, ett tonn lastekapasitet og firehjulstrekk er det ikke mye denne bilen ikke klarer. Tung last, bakker eller røft terreng – nye Isuzu D-Max tar de på strak arm.

Om du sitter bak rattet, i passasjersetet eller i baksetet er du hele tiden omgitt av komfort i superklassen. I Nye Isuzu-D-Max er kabinen lenger og høyere – dette gir naturlig nok bedre plass til ben og hode for alle passasjerene. Nye og bredere dører med håndtak på A-pillarene gjør inn- og utstigning enda enklere. Ergonomiske seter i luksusklassen gir deg  den komforten og støtten du skal ha under både korte og lange kjøredistanser. Alt er tenkt på i den Nye Isuzu D-Max.

Sikker; Med doble front-, side- og ”gardin”-aribager, en energiabsorberende front og en helt ny kabinstruktur er det ingen tvil om at Isuzu tar sikkerhet på alvor. Nye Isuzu D-Max flommer over av kraft, holdbarhet og sikkerhetsfunksjoner. Listen er lang, men noen av sikkerhetsfunksjonene er ESC (electronic stability control), TCS (traction control system) og ABS med bremseassistanse (BA). Nye Isuzu D-Max håndterer forholdene slik du forventer.

Det er ikke enkelt å balansere miljø med en hardt arbeidende Pick-Up, men Nye Isuzu D-Max har klart dette. Klasseledende aerodynamikk gjør at denne bilen er meget drivstoffgjerrig og med lavt CO2-utslipp. Dette kombinert med meget gode kjøreegenskaper gjør Nye Isuzu D-Max til en komplett arbeidskollega eller familiebil – Isuzu har nå satt en ny standard i Pick-Up segmentet

Det meste du trenger av ekstrautstyr er standard i en Isuzu. Bilen har radio med CD/Bluetooth og 6 høytalere, et effektivt klimaanlegg, 17” aluminiumsfelger, ABS/EDB/ESC, Airbag – 6 stykker, High grade stoff interiør, Cruisecontroll, høyderegulerbart førersete,  prosjektor lys, tåkelys, kjørelys, LED Baklys, skvettlapper og varme i setene.
Double Cab
  Stort innvendig varerom hvor man kan oppbevare alt fra arbeidsverktøy, fritidsutstyr eller hundebur. Kombinasjonen Double Cab, Exclusive pakke og automatgir gjør at man får mye for pengene, noe Vi Menn Top Gear (test April 2014) trakk frem under sin store pick-up test.

Artic Trucks

Isuzu Artick Trucks skiller seg ut
Velger du en AT-ombygging vil du kunne utfordre bilen din på noen av de røffeste veiene, og mestre noen av de mest krevende terreng i verden.

Artic Trucks – ombyggingen vil gi deg høyere bakkeklaring og bedre veigrep. De større dekkene vil gi deg et lavere marktrykk, og ved å senke dekktrykket kan du få ytterligere forbedring av flyteevne på sand, snø og i søle. Velger du en AT-ombygging vil du kunne utfordre bilen din på noen av de røffeste veiene, og mestre noen av de mest krevende terreng i verden.
Når en Isuzu D-max bygges om med 35’’ hjul heves karosseriet med 30 mm på rammen. I tillegg heves bilen på fjæringen bak og demperne foran. Det monteres skjermbreddere som gir bilen et kraftfullt utseende og gjør at den skiller seg ut fra mengden. Med en AT35 ombygging, vil du kunne utfordre bilen din med noen av de røffeste veiene i verden, uten at frykten for å stå fast er avgjørende for valg av trasé. AT35 ombyggingen gir økt bakkeklaring, bedre veigrep og mykere kjøreopplevelse. Sittestillingen bli høyere og du får en komplett følelse av fortrolighet med bilen. De større dekkene vil gi deg et lavere marktrykk, og ved å senke dekktrykket, vil du få en ytterligere forbedring av flyteevnen på snø, sand og i søle. Bilen forevises trafikkstasjonen hos Statens Vegvesen for godkjenning og ombyggingen føres inn i bilens vognkort. Fabrikksgarantien på kjøretøyet opprettsholdes, samt at Arctic Trucks gir full garanti på ombyggingen. Isuzu D-Max AT35 er ideell for veterinærer, bønder, for jakt- og friluft, eller for de som ønsker seg en bil som skiller seg ut..”

Bilen leveres med  en 2,5 l Common Rail diesel på 163 HK og 400 Nm.  Drivstoffbruk og utslipp er i toppklassen takket være en topp moderne dieselmotor. På de fleste modeller kan du velge mellom 5 trinns manuelt girkasse eller automat.

Selv om Nye Isuzu D-Max har et sporty og eksklusivt design, er det viktig å ikke glemme at bilen faktisk har en Isuzu arbeidsmaskin DNA. Bilen er bygget like mye for hard arbeid som den er bygget for lange kjøreturer. Med 3,5 tonn hengervekt, ett tonn lastekapasitet og firehjulstrekk er det ikke mye denne bilen ikke klarer. Tung last, bakker eller røft terreng – nye Isuzu D-Max tar de på strak arm.

Det er ikke enkelt å balansere miljø med en hardt arbeidende Pick-Up, men Nye Isuzu D-Max har klart dette. Klasseledende aerodynamikk gjør at denne bilen er meget drivstoffgjerrig og med lavt CO2-utslipp. Dette kombinert med meget gode kjøreegenskaper gjør Nye Isuzu D-Max til en komplett arbeidskollega eller familiebil – Isuzu har nå satt en ny standard i Pick-Up segmentet.

Det meste du trenger av ekstrautstyr er standard i en Isuzu. Bilen har radio med CD/Bluetooth og 6 høytalere, et effektivt klimaanlegg, 17” aluminiumsfelger, ABS/EDB/ESC, Airbag – 6 stykker, High grade stoff interiør, Cruisecontroll, høyderegulerbart førersete,  prosjektor lys, tåkelys, kjørelys, LED Baklys, skvettlapper og varme i setene.